close


頹廢搖滾經典---超脫
可惜主唱已經到另一個世界了
聽太多首會悶...


Smells like teen spirit  彷彿青春氣息 




Load up on guns and bring your friends 槍枝上膛,把你的朋友帶來

It's fun to lose and to pretend 輸了卻佯裝鎮定真好玩

She's over bored and self assured 她乏味極了,卻充滿自信

Oh no, I know a dirty word 噢,不!我知道一個骯髒的字眼



*Hello, hello, hello, how low ? 哈囉,有多低級?



With the lights out it's less dangerous 把燈關掉,比較沒那麼危險

Here we are now, entertain us 我們來了,娛樂我們吧!

I feel stupid and contagious 我覺得自己很蠢,被傳染了

Here we are now, entertain us 我們來了,取悅我們吧!

A mulatto, an albino 一個雜種,一個白子

A mosquito, my Libido 一隻蚊子,我的性衝動



I'm worse at what I do best 我越努力,我就越壞

And for this gift I feel blessed 這天賦使我覺得自己是被庇祐的

Our little group has always been 咱們的小團體一向如此

And always will until the end(*) 將來也會是這樣



And I forget just why I taste 我已忘了為何要去嘗試

Oh yeah, I guess it makes me smile 我想是因為那使我大笑

I found it hard 我很辛苦才找到的

It was hard to find 那真的很難找

Oh well, whatever, nevermind 嗯,隨便啦!沒關係啦!



Hello, hello, hello, how low? 哈囉,有多低級?



With the lights out it's less dangerous 把燈關掉,比較沒那麼危險

Here we are now, entertain us 我們來了,娛樂我們吧!

I feel stupid and contagious 我覺得蠢極了、被感染了

Here we are now, entertain us 我們來了,娛樂我們吧!

A mulatto, an albino 一個雜種,一個白子

A mosquito, my Libido 一隻蚊子,我的性衝動

Yeah, a denial, a denial..... 耶!反了,造反了........



arrow
arrow
    全站熱搜

    swallowmouth 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()